14 Aralık 2008 Pazar


Biz anneler çoğunlukla çocuklarımıza sebze yemekleri yedirirken zorlanırız..Şimdiki nesil yumurcaklar biraz fast food tarzından hoşanıyorlar.. Hamburger cips tarzı kolay hazırlanan beslenme tarzını benimsiyorlar. Tabi arada onlarda olmalı ama tam bir beslenme biçimi olmamalı.. Ben bir anne olarak Denizin sebze meyve arada da kuru bakliyat ağırlıklı beslenmesini tercih ediyorum her anne gibi ..Tabi onun damak zevkinede hitap etsin istiyorum sebzeleri onun sevdiği şekilde yapamaya özen gösteriyorum.. Örneğin ıspanak yemeğini pişirip önüne koyasanız yemezzz.. Ama onu şöyle çıtır çıtır börek yapıp öyle servis yaparsanız bizimki ağzının suları aka aka bayıla bayıla yer :)

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

slm cnm
börekler nefis görünüyor alttaki portakallı pastayıda çok beyendim ellerine sağlık
beni eklemenede sevindim bende seni ekledim cnm
iyi haftalar
sevgiler

Tijen dedi ki...

Kalp kalbe karşıdır derler. Gerçekten hele de çokcuklar için ne kadar önemli iyi karbonhidratlar, proteinler almak. Ayrıca tabii ıspanaklı böreğe de ölen biri var burada, can evinden vurdunuz onu.