8 Aralık 2008 Pazartesi

Bayram ilk gün...








Uzun zamandır yemek yeme konusunda sıkıntı çektiğimiz meleğim Denizim bu öğle yemeğinde acilinden kebap istedi.. Dışarıdan gelen mangal da pişen et kokularını duyunca sanırım onunda iştahı birden açılıverdi :) Eee malum günün konusunada uygun bir menü olunca üstelikde içten bir istekle isteyince benimde işime geldi..Hemen o an kolları sıvadım Etleri şişledim.. Sonra onun en favori iki salatasını yaptım başta soğan salatası, sonra ezme salatası... Özeliklede soğan salatası.. O olmadan zinhar yemez kebabı... Sonra bi çırpıda mangalı yaktım.. Eee Denizim istemişti bi dediğini iki edermiydim hiç meleğimin.. Bu arada bir iki karede fotoğaf alabildim.. Bitanem afiyetle yerken bende onu izledim...Bu gün benim için işte şimdi mutlu bir bayram :)

Hiç yorum yok: